2010. október 7., csütörtök

Zárszó

Bár már több mint egy hónap eltelt mióta hazajöttem, azért le akarom zárni a délkelet ázsiai utazásomat. 
Egy kirándulás lezárásaként illene összefoglalni is az élményeket, az összbenyomásomat, ám én a részletes leírás után már feleslegesnek érzem újabb barokkos körmondatokban dícsérni a látottakat. Inkább turisztikai szemszögből mondanék annyit, hogy aki eddig hezitált, vagy szeretett volna, de nem mert nekivágni, az - az általam átéltek alapján, garanciát nem vállalok! :) - szerintem nyugodtan megteheti. Így visszagondolva Ázsiában utazgatni semmivel nem volt másabb, mint az EU-tagországokban - a teljes kintlétem alatt nem ért semmilyen atrocitás, vagy negatív élmény, egyszer sem éreztem magam veszélyben, vagy kellemetlen helyzetben. A hétköznapi élet ugyanolyan, mint bárhol máshol.
Remélem azokat is sikerült meggyőznöm, akik attól félnek, hogy esetleg nincs igazán érdekes látnivaló itt - nem érdemes bedőlni a félmondatos "útibeszámolóknak". :)