2013. december 27., péntek

Isztambul

Isztambulba 50 perc késéssel érkeztük és még a poggyászra is egy csomót kellett várni.
A szállás elvileg 3 km-re volt a reptértől, bár a taxisnak meg kellett mutatni a szállás foglalását, mert akárhogy ejtettük ki a hotel nevét nem értette. Tizenöt líra volt az ára (az már csak plusz, hogy nincs ingyenes reptéri transzfer) és utána rá is jöttünk miért nem érti a szállás nevét. Halvány lila fingja sem volt, hogy hol van ez a reptérhez legközelebb lévő öt csillagos szálloda…
Este hat volt mire megérkeztünk hatalmas táskákkal a Miracle Hotel Asia-ba. A recepción kaptunk egy „na ne már nektek ide van foglalásotok” nézést. A szállásról annyit, hogy szép volt, bár a légkondi nem állt a helyzet magaslatán. A net nem működött fél napig az okairól össze vissza hazudtak, tusfürdő, sampon nem volt a szobába. Szóval ennyit az öt csillagról.

Photos of Miracle Istanbul Asia, Istanbul

Este még elmentünk az 500 méterre fekvő plázába és bevásároltunk.

Délelőtt a szálló wellness részlegében pihentünk. Mivel csak 12-ig kellett elhagyni a hotelt, így volt időnk. Kipihentük az út fáradalmait. Reggeli előtt egy kis edzés, reggeli után pedig szauna, gőzkabin volt a program; kis úszással megfűszerezve.
Délután egyre mentünk ki a reptérre. Norbi csomagja kereken 31.8kg-mal lett feladva. A kézitáskája 10 kg és a szatyor 4 kg-ot nyomott és nálam is volt 3 kg cucca. (Ezzel szemben nekem alig 15 kg volt a cuccos).

A gép pontosan indult és érkezett is Pestre. Épp annyit késett, hogy pár perccel előttem ment el egy IC, így egy órát feleslegesen kellett eltöltenem Kőbányán. Este 8-ra értem Debrecenbe 5 hét után.