2010. június 16., szerda

Előzmények


2008 nyarán vetődött fel először, hogy lehetőség lenne kimenni Indonéziába. Ekkor ez még csak álom szintjén maradt, hogy majd egyszer, talán, de nem akkor. (Az egyetemi tanulmányok miatt sem tudtam, ill. nem volt még meg rá a pénz sem, hogy kimenjek).
Azonban 2009 decemberében ténylegesen is megvalósulni látszódott a terv. Gábor, – akitől a meghívást kaptam, apai ágon unokanagybátyám –, az egész utat és lehetőséget köszönhetem, többször is felvetette skype-on, hogy menjek ki hozzá látogatóba.
A téli vizsgák letétele után, nekiálltam szervezni, olvasni, tájékozódni az egész térségről, hogy miket lehetne megnézni, milyen nevezetességek vannak. Már az elején feltűnt, és a fórumokon is írták, hogy Indonézia esetén a térségbe kijutni a legdrágább mulatság, az ottani lét már a repjegy árához képest minimális dollárból kijön. Ezek alapján jött az elhatározás, hogy akkor ne csak Indonéziába, hanem a többi délkelet ázsiai országot is meglátogatom. Az árakat számolgatva láttam, hogy neccesen, de ki tudok jönni az rászánt összegből.
Áprilisban két barátom úgy döntött, hogy csatlakoznak hozzám. Igaz, ők csak kb. három hétig lesznek kint, így Java szigetét együtt nézzük meg. Sajnos a többiek nem tudnak eljönni. Nekik is, és másoknak is készül ez a honlap, hogy nyomon tudják majd követni a fejleményeket, eseményeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése